niedziela, 14 kwietnia 2013

Warsztaty z otworków

Wczoraj miałem okazję wziąć udział w warsztatach fotografii otworkowej prowadzonych przez Sebastiana Michałuszka. Niestety nigdy wcześniej nie miałem okazji obcować z tajemną wiedzą fotograficznej chemii, więc praca w ciemni była dodatkowym plusem.

Po krótkim wprowadzeniu przerobiliśmy studio na wielki aparat fotograficzny i od środka obserwowaliśmy działanie camera obscura. Krótkie HOWTO Sebastiana i byliśmy gotowi do stworzenia własnych korpusów fotograficznych. Trochę pracy manualnej nikomu nie zaszkodziło, a powstawały najnowsze modele aparatów z układem optycznym o unikalnych właściwościach ;)

Poniżej prezentuję wszystkie zdjęcia, które wykonałem na warsztatach aparatem otworkowym. Są to pełne kadry, zeskanowane i obrobione cyfrowo. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że kadru nie znałem ani w czasie tworzenia zdjęcia, ani nie byłem pewny jego istnienia po zamknięciu migawki. Ale jednak są ;)


Wykonano: 13-04-2012


Wykonano: 13-04-2012


Wykonano: 13-04-2012


Wykonano: 13-04-2012


Wykonano: 13-04-2012


Wykonano: 13-04-2012

Jeśli też chcesz spędzić sobotę w ciekawy i twórczy sposób to możesz się jeszcze zapisać na 20 kwietnia. Szczegóły: http://www.akademiawidzenia.pl/warsztaty/otworki.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz