poniedziałek, 15 września 2014

Boże Ciało

Boże Ciało w Lipinach to tak jak się spodziewałem temat obowiązkowy dla każdego śląskiego fotografa/reportera. Ja byłem tam po raz pierwszy, ale nie czułem się tam samotny. Sprzętu fotograficznego jak na stadionie sportowym. Odsuwając się jednak na bok można zobaczyć bardzo ważne wydarzenie. Przyznam, że trochę się wzruszyłem widząc kolorowy pochód wzdłuż walącego się osiedla. To chyba jedyny dzień, bardzo ważny dzień w roku, kiedy Śląsk przypomina sobie o Lipinach. Wspaniale było uczestniczyć w tym święcie, a podziękowania za atmosferę należą się mieszkańcom. Tworzą w tym miejscu dużą wartość.



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==

Wykonano: Świętochłowice - Lipiny, czerwiec 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz