poniedziałek, 20 czerwca 2016

OFF 2015

Oczekując na kolejną edycję jednego z największych wydarzeń muzycznych w Katowicach, przygotowałem relację z poprzedniej edycji. OFF Festiwal w Katowicach jest już od kilku lat, a w 2015 roku odbyła się jego 10 edycja. Udało nam się w końcu być na miejscu, kupić karnet i uczestniczyć w tym wspaniałym muzycznym święcie. Na festiwal postanowiłem zabrać ze sobą aparat LOMO i fotografować na kliszy. W końcu to offowa impreza, więc wybór wydawał się odpowiedni. Nie pamiętam jakie jakie czułości ze sobą zabrałem, ale na pewno w lodówce miałem już przeterminowane filmy. LOMO wszystko przyjmie. Zapraszam do obejrzenia krótkiego materiału z mojej perspektywy. W tym roku zamierzam eksperyment powtórzyć.



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==


Skłon po piwo.

== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==



== Większy rozmiar na Flikrze ==

Wykonano: Katowice, sierpień 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz